|
Als klant van MVGM VvE vertellen wij u graag over de ontwikkelingen van MVGM. In deze editie geven wij u achtergrondinformatie over wat er momenteel speelt op het gebied van VvE beheer. |
|
|
Lokale uitbreiding en efficiënte herstructurering |
Verbeteringen in dienstverlening Zoals u in de vorige nieuwsbrief heeft kunnen lezen, onderzoeken we continu hoe we onze dienstverlening voor u als klant kunnen verbeteren. Dit heeft onder andere geleid tot het werven van Customer Care collega’s op uw vestiging (in plaats van alleen op het centrale kantoor in Rijswijk), een nieuw keuzemenu en extra digitale contactkanalen. Positieve reacties op lokale Customer Care Het lokaal vestigen van onze Customer Care afdeling wordt door zowel onze klanten als onze collega’s als erg positief ervaren. Daarom hebben we besloten om ook de afdeling Service & Support op deze wijze te gaan herstructureren. Efficiënte backoffice herstructurering Binnen de afdeling Service & Support worden eigendomsoverdrachten, de volledige klanten- en leveranciersadministratie en debiteurenadministratie verzorgd. Op dit moment zijn de meeste medewerkers verantwoordelijk voor één van deze drie onderdelen. Allround medewerkers voor betere klantbediening Om de klant beter lokaal te kunnen bedienen met een vast aanspreekpunt en om meer variatie en uitdaging in de functies te bieden, gaan wij het team de komende maanden opleiden tot allround medewerkers Service & Support. Een vast aanspreekpunt heeft uitstekende kennis van de regio en is bekend met uw VvE. Daarnaast zijn de communicatielijnen tussen de collega Service & Support en uw account- en technisch manager kort, waardoor zij nog sneller kunnen schakelen. Doordat het vaste aanspreekpunt daarnaast kennis heeft van alle werkzaamheden, kan er efficiënter gewerkt worden en wordt de continuïteit van deze afdeling sterk vergroot. We kijken uit naar deze nieuwe fase in onze dienstverlening en zijn ervan overtuigd dat deze aanpassingen zullen bijdragen aan een nog betere klantbeleving. |
|
|
|
|
|
Zet uw blokverwarming op winterstand! |
Met het naderende koude seizoen wijzen wij u op het volgende. In deze periode ontvangen we vaak reparatieverzoeken met betrekking tot de blokverwarming die niet lijkt te functioneren. Meestal is het echter slechts een kwestie van het omschakelen naar de winterstand, oftewel het omzetten van een schakelaar. Deze taak wordt doorgaans uitgevoerd door de huismeester of het bestuur van uw VvE. Wordt uw appartement niet goed warm? Vraag eerst aan uw bestuur of huismeester of deze actie is uitgevoerd. |
|
|
|
|
|
Mensen maken het verschil Ontmoet onze getalenteerde teamleden |
|
|
|
Glasvezel in een VvE. Hoe werkt dit? |
|
|
|
|
Complex in de spotlight - Villa Mokum in Amsterdam |
|
|
|
Kwaliteit is onze prioriteit |
Wij zijn trots op het behalen van ons jaarlijkse certificering van SKG-IKOB. Als beheerder van ruim 3500 VvE's is kwaliteit voor ons een topprioriteit. We geloven in het belang van betrouwbaarheid en deskundigheid om de belangen van onze leden te behartigen. Ons team heeft zich opnieuw ingezet om alles op rolletjes te laten lopen en dit certificaat is het bewijs dat onze zaken op orde zijn. We zijn dankbaar voor het vertrouwen van onze klanten en blijven ons inzetten met passie voor zowel de mensen als het vastgoed waar we voor zorgen. |
|
|
|
Vragen? Neem contact met ons op |
|
|
Rianne Janssen |
Commercieel manager VvE |
|
|
|
|
|
|
|