Nieuwe klantenenquêteêt |
Huidige situatie Op dit moment vragen we via onze klantenquêtes de mening van eigenaren en leden van de kascommissie over onze dienstverlening. Eigenaren ondervragen we na het gereed melden van een reparatieverzoek die zij ingediend hebben, een appartementsrecht dat onlangs gekocht is of wanneer de vergadering met uw VvE achter de rug is. De kascommissie wordt ook ondervraagd na de ledenvergadering. Nieuwe enquête We zijn erg benieuwd naar de ervaringen en mening van de bestuursleden en leden van de technische commissie. Afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een nieuwe enquête. We willen van bestuursleden vooral weten hoe zij de dienstverlening door de accountmanager ervaren, de voorbereiding en samenwerking in aanloop naar bestuursvergaderingen en ledenvergaderingen. Bij de technische commissie zoomen we meer in op de dienstverlening door de technisch manager, het MJOP en de begeleiding van groot onderhoud. Planning Deze enquête versturen we twee keer per jaar, rond de maand april en november. Op deze manier proberen we een beter beeld te krijgen van alle mensen binnen de VvE’s die wij beheren en kunnen we op basis van de uitkomsten verbeteringen doorvoeren en het effect hiervan analyseren. De enquêtes zullen verstuurd worden in samenwerking met GrowPromoter, met het emailadres van MVGM VvE uwmeningtelt@mvgm.nl. Wij stellen het zeer op prijs als u 10 minuten de tijd neemt voor het beantwoorden van deze enquête. Indien u bij ontvangst van de mail wenst niet opnieuw benaderd te worden kunt u dat via een optie in de mail aangeven. Dan vallen wij u niet meer lastig. |
|
|